Analiza predznanja

Ako je prethodna (ili ova) školska godina prošla (ili prolazi) u muci, živciranju, nerazumijevanju, osjećaju bespomoći unatoč silnom trudu uloženom u savladavanje matematike, velika je vjerojatnost da je problem u predznanju.

Težina matematike leži upravo u njezinoj ovisnosti o prethodno odrađenom gradivu i činjenici da uvježbanost bez razumijevanja nema koristi u budućem korištenju znanja iz matematike.

Ako želite da Vaše dijete dobije pomoć potrebnu da samostalno uči matematiku, javite nam se za analizu predznanja.

Šarene kockice s računskim operacijama - analiza predznanja

Cijena analize : 20,00

Za koga je analiza predznanja?

Provjeru predznanja možemo napraviti s bilo kojim uzrastom, ali preporuča se napraviti ju svakako na početku 5. razreda i 1. razreda SŠ jer su to najveće prekretnice u nižem obrazovanju te početkom 8. razreda OŠ zbog uvođenja nacionalnih ispita.

No, bez obzira koji razred je Vaše dijete, ako ima problema s matematikom vjerojatno se radi o nekoj rupi u znanju zbog koje otežano prati nastavu. Nerazumijevanje onoga što se radi na satu onda ima za posljedicu otežano pisanje domaće zadaće i samostalno učenje, što na kraju vodi k još većim problemima u odnosu prema radu, odnosu prema učiteljima, odnosu prema školi, odnosu prema predmetu, odnosu prema sebi.

Sitna rupa u predznanju potrebnom za praćenje nastave može biti dovoljna da Vaše dijete bude svrstano u lijene, one koji ne uče, one koji ne mogu. Najgori scenarij je kada dijete samo sebe tako okarakterizira i odustane od truda jer ne vidi napredak.

Lančana reakcija

Nedovoljno dobro savladana tablica množenja otežat će računanje u 5. razredu, ali i razumijevanje prostih brojeva.
Nerazumijevanje prostih brojeva otežava traženje zajedničkih višekratnika (NZV) i djelitelja (NZD) brojeva.
Otežano traženje NZV i NZD usporava računanje s razlomcima, a često uzrokuje i nerazumijevanje razlomaka u potpunosti.
Otežano ili pogrešno računanje s razlomcima dovodi do problema s računskim zadacima, problemskim zadacima, linearnim jednadžbama, linearnom ovisnosti, sustavima linearnih jednadžbi, računanjem u geometriji, ….
Sve navedeno će u OŠ možda samo otežati učenje matematike, ali će u srednjoj školi značiti velike probleme, pogotovo u 1. razredu.

Na kraju, jedna sitnica kao što je tablica množenja može za posljedicu imati velike frustracije, smanjeno samopouzdanje, loše radne navike.

Sve spomenuto može se izbjeći.

I ne brinite ako niste reagirali na vrijeme, sve navedeno i dalje se može popraviti.

Kako i gdje?

Analizu provodimo online preko Zoom aplikacije.

Razgovor vodi učiteljica matematike s više od 10 godina iskustva u radu s djecom, podukom iz matematike te analizom znanja i razumijevanja djece osnovnoškolskog i srednjoškolskog uzrasta.

Po potrebi, ovisno o dobi djeteta, prije razgovora potrebno je riješiti provjeru znanja; upute i detalje dobit ćete emailom nakon prijave.

Razgovor traje 30 minuta.

Termini:

Od 13. kolovoza 2023. do 20. kolovoza 2023. u vremenima:* Produženo do 24.8.2023.

9:15 – 9:45
11:15 – 11:45
12:00 – 12:30

Za popis slobodnih termina prijavite se popunjavajući prijavnicu nakon čega ćemo Vam se javiti preko kontakta kojeg ostavite (e-mailom, SMSom, WhatsAppom).

Iskustvo je pokazalo...

… da je djeci dovoljno pokazati da mogu, kako bi se oni osamostalili, razvoli samopouzdanje i vjeru u sebe te zbog svega toga postigli bolje rezultate u školi.

Nekome je dovoljan jedan sat, netko ima instrukcije redovito cijelu godinu po dva sata tjedno. No svima im je zajedničko razvijeno samopouzdanje, znatno bolji rezultati s ocjenama, razumijevanje gradiva, i ono najvažnije, osjećaj da nisu bespomoćni.

Emotivna reakcija roditelja na uspješne rezultate djeteta
Emotivna reakcija roditelja na uspješne rezultate djeteta
Emotivna reakcija roditelja na uspješne rezultate djeteta

Cijena analize : 20,00

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Scroll to Top