Obrazovanje sa stavom
Cjelodnevna nastava – podjela mase
Jesi za ili protiv? Super mi je kako mediji naprave...
Pročitaj višeFinancijska pismenost
Mentalni sklop učitelja koji ne želi financijsku pismenost Financijska pismenost...
Pročitaj višeOmiljeni učitelj
Omiljeni učitelj Danas se u razgovoru s kolegicom, i budućom...
Pročitaj višeO autorici
Eva Delač, magista financijske i poslovne matematike, koja je većinu svog školovanja slušala kako ne zna “matematički” razmišljati. Što god to značilo.
Nakon osnovne škole u kojoj su je uvjeravali da kao kampanjac nikako ne upisuje gimnaziju, a pogotovo ne matematičku, upisala je prirodoslovno-matematičku gimnaziu Lucijana Vranjanina u Zagrebu. I nije požalila ni trena.
Nakon toga upisuje inženjerski smjer na matematičkom odjelu Prirodoslovno – matematičkog fakulteta u Zagrebu, na sveopće čuđenje sviju. Kada su je za vrijeme studiranja znali pitati hoće li raditi u školi, uvrijeđeno bi odgovarala “Ne, ja sam inženjerski smjer.” Više sile ovome su se pošteno nasmijale.
Nakon fakulteta iz fore odlazi na zamjenu u svoju srednju školu gdje uviđa da je rođena za rad u razredu.
Deset godina kasnije bježi glavom bez obzira iz školskog sustava, ali ostaje u razredu. Osnovala je Grmek kako bi nastavila raditi s djecom, ali ovaj put matematiku koju svi mogu razumijeti.
Autorica je mnogih blog postova na kojima piše svoje ideje o poboljšanju obrazovnog sustava, metodici matematike prilagođenoj svoj djeci, odnosu između roditelja, učitelja i djece.